Pomoc


FAQ – najczęściej zadawane pytania

 

Brak internetu co robić

Sprawdź, czy wszystkie urządzenia są podłączone do prądu, czy diody się świecą, a wtyczki podpięte są do właściwych gniazd. Jeśli wszystko jest podłączone prawidłowo a Internet nie działa, odłącz router od prądu na 15sekund a następnie podłącz do prądu. Urządzenie uruchamia się około 5min więc dopiero po tym czasie od włączenia routera można sprawdzić czy usługa działa prawidłowo jeśli nadal nie działa zgłoś ustetkę do nas. 

Jak zgłosić usterkę

telefonicznie - 256847777

SMS - 796773607

e-mal - noc@net-komp.eu

Jak sprawdzić prędkość Internetu

Poprzez wykonanie certyfikowanego testu prędkości Internetu, narzędzie to dostępne jest na stronie https://pro.speedtest.pl/

Czy mogę podłączyć własny router WiFi

Tak

Ile urządzeń można podłączyć do Internetu

Nie ograniczamy ilości urządzeń możliwych do podłączenia do Internetu

Czy adres IP jest adresem stałym czy zmiennym

Adresy IP w sieci NET-KOMP są adresami zmiennymi
Klient ma możliwość wykupienia stałego, publicznego adresu IP. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

Parowanie pilota Bluetooth dla dekodera VIP4302

1. Odłącz kabel zasilający.

2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk czuwania na górze obudowy i ponownie podłącz przewód zasilający

3. Przytrzymaj wciśnięty przycisk na górze obudowy, aż dioda stanu przestanie migać żółtym światłem i zmieni kolor na czerwony.

4. Zresetuj pilota, naciskając jednocześnie przyciski ON/OFF i BACK przez ponad 3 sekundy. Po zwolnieniu przycisków ON/OFF i BACK naciśnij dowolny przycisk, aby zakończyć parowanie.