FAQ – najczęściej zadawane pytania
Sprawdź, czy wszystkie urządzenia są podłączone do prądu, czy diody się świecą, a wtyczki podpięte są do właściwych gniazd. Jeśli wszystko jest podłączone prawidłowo a Internet nie działa, odłącz router od prądu na 15sekund a następnie podłącz do prądu. Urządzenie uruchamia się około 5min więc dopiero po tym czasie od włączenia routera można sprawdzić czy usługa działa prawidłowo jeśli nadal nie działa zgłoś ustetkę do nas.
telefonicznie - 256847777
SMS - 796773607
e-mal - noc@net-komp.eu
Poprzez wykonanie certyfikowanego testu prędkości Internetu, narzędzie to dostępne jest na stronie https://pro.speedtest.pl/
Tak
Nie ograniczamy ilości urządzeń możliwych do podłączenia do Internetu
Adresy IP w sieci NET-KOMP są adresami zmiennymi
Klient ma możliwość wykupienia stałego, publicznego adresu IP. W tym celu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta